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2024.06.23

お知らせ

【重要】海外予約サイトの領収書発行について|Regarding Receipts for overseas-based OTA bookings under the Invoice System

平素よりホテルパームロイヤルNAHA国際通りご利用いただき誠にありがとうございます。

海外に本社を置くOTAサイト(Booking.com、Agoda、Expedia、Trip.com等)は日本国内の適格領収書(インボイス制度)に対応していません。
インボイス制度に対応した領収書が必要なお客様は当ホテル公式サイト、または日本国内のOTA(楽天、じゃらん、一休など)よりご予約ください。

尚、海外・国内いずれのOTAでも、事前決済をお選びいただいた場合の領収書発行は各OTAにご請求ください。
現地決済の場合に限り、当館で領収書を発行いたします。

ご不便をおかけいたしますが、ご理解とご協力をお願い申し上げます。

Overseas-based OTA sites (Booking.com, Agoda, Expedia, Trip.com, etc.) do not support the qualified receipt to the invoice system in Japan.
If you need an invoice that is compliant with the invoice system, please make your reservation through the hotel's official website or domestic OTAs (Rakuten, Jaran, Ikkyu, etc.).

Please ask each OTA to issue a receipt when you choose to pay in advance, whether overseas or domestic OTA. The hotel will issue a receipt only for on-site payment.

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